Kuvia nettiseteistä & interiööreistä

sepi_3.0

Lukulomalla
Hifiharrastaja
Liittynyt
30.10.2006
Viestejä
18 971
Kaupunki
Pjongjang
Kun tuolla "omien kuvien puolella" kärsitään anemiaa niin aloitetaan tällainen linkitysthread 8)
Keittiö on eristetty akustiikkasärmein:
3002216668_a1447d2f7c_o.jpg


Tiilenpäitä ja vaimennintumppeja:
01.jpg


Sähkönsineessä sähköstaattia:
04.jpg


Sori jos nuo möhkäleet aukee kuin laajakaistamainoksen tallinovi... :p

Ps. Kahta alimpaa voi tihrustaa lähempää klikkaamalla hiiren oikealla "näytä kuva" ja silloin ilmestyy suurennuslasi ;)
 
Pidättekö läpinäkyvästä?



...kuvaa klikkaamalla lisää
 
moi
sepi ainoa mikä hämää ton kimman setissä on että muistaakseni.kaiuttimien takana .terassi koko seinä lasia,ei hyvä,
ter,reiska
 
^^ Hieno tapa loihtia isot torvet keveiksi, lähes näkymättömiksi.

:) v-a
 
Mika K sanoi:
Tämä Jean Hiragan oma torvisysteemikin on aika hieno. Bassot erillään ja kunnolla tehty huone..

hiraga_system_.jpg
moi
olen aina vähän ihmetellyt,miten ne saa noi bassot intekroitumaan tohon muuhun systeemiin.muuten hieno viritys,mutta vähän kalseen näkönen.
ter,reiska
 
ikis60 sanoi:
moi
olen aina vähän ihmetellyt,miten ne saa noi bassot intekroitumaan tohon muuhun systeemiin.muuten hieno viritys,mutta vähän kalseen näkönen.
ter,reiska

Joo, tulee kirjasto jostain syystä mieleen.
 
sepi_1 sanoi:
Mulle tulee fobia että nuo joka paikassa olevat raakabetonipaadet pettää ja katto luhistuu niskaan :p

Tuskin noilla Magicoilla sentään reiska-äänenpaineitatm luukutellaan...

No, kieltämättä itsekin viimeistelisin tuon eri tavalla... Mutta tuskin tarvitsee vähään aikaan, jos koskaan, vaivata päätään tuon kokoisella kuunteluhuoneella ja sen sisustamisella.
 
^ Raha puhuu :D Avangarde Triojen kanssa vielä Artemiden Nestore. Ja se yks jokin "mikkihiirituolikin"...
 
^^Aika efektimatto tuossa keskimmäisessä, mielenkiintoinen sisustajan näkemys ;).
 
Ite pidän tästä Martion Orgoneihin perustuvasta setistä
1295043535.jpg

Vähän huono kuva vaan..
 
^ Tuossa alkaa varmaan olla kaiutinkaapeleilla melkoinen vaikutus kokonaisuuteen kun vetoa tulee varmaan 6-10 metriä. :)
 
sepi_1 sanoi:
^ Raha puhuu :D Avangarde Triojen kanssa vielä Artemiden Nestore. Ja se yks jokin "mikkihiirituolikin"...
moi
sepi toi on innoa mutta miltä näyttää akustointi,lasia???jos itse haluaisin inno olohuoneen tekisin sen ilman hifituotteita, 8)
ter,reiska
 
ikis60 sanoi:
moi
sepi toi on innoa mutta miltä näyttää akustointi,lasia???jos itse haluaisin inno olohuoneen tekisin sen ilman hifituotteita, 8)
ter,reiska

Niin no, meitä on niin moneen junaan... Ennemmin mä tuolla musiikkia kuuntelisin, kun jossain 'wannabe' studiossa. Nuo Avantgardet on niiiin suuntaavat että jos ensimmäiset heijastukset saadaan vaimennettua joko etäisyyden tai miedon akustoinnin keinoin, niin lopputulos on varmasti vähintään ok. Sitäpaitsi lasi on parempi kuin betoni ;)

-N-
 
Back
Ylös