Joo, jäitä hattuun reilusti, mopedi lähtee helposti keulimaan pahemman kerran, nimimerkillä myöskin kokemusta omaava

Tuolla budjetilla on saatavissa jo vaikka mitä kivaa, varsinkin kun käytetyt on mukana. Itse lukisin kyllä myös suosituksia, mutta tuolla tasolla ollaan jo hyvin pitkälti makuasioiden kanssa tekemisissä. Yritä saada vaikka väkisin kuulokevahvareita kuunteluun ja anna myös periksi jos ääni ei miellytä vaikka vehettä kehuttaisiin kuinka kovasti.
Esim. tuo heedin can amp on jakanut mielipiteitä juuri akg:n kanssa paljon. Toiset tykkää kovasti, toiset ei yhtään ja kumpikin osapuoli on oikeassa. Sama koskee kaikkia vehkeitä tässä vaiheessa valintaa.
Itse olen tykännyt kyseisten kuulokkeiden kanssa tuos mf:n v3 laitteesta. Teknisesti se ei ole optimaalinen mutta silti ääni miellyttää. Lisäksi siinä riittää puuhastelua loputtomasti jos haluaa joskus kikkailla putkien, virtalähteiden tai koko vehkeen modaamisen kanssa.
http://www.rock-grotto.co.uk/xcanpropage.htm tästä linkistä löytyy kovasti viritysmahdollisuuksia.