Hifiharrastajat.org  
09.09.2010, 00:27 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
  | Google täsmähaku
   Etusivu   Ohjeet Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Amphion xenon vs. argon 3 L  (Luettu 826 kertaa)
Atheris
Hifiharrastaja
**

« : 08.02.2010, 21:48 »

Olen kovin tykästynyt xenoneiden soundiin, mutta sopivan parin löytäminen hieman hankalaa, tai noh riippuu tietysti mitä on valmis moisista maksamaan. Mutta osaisiko joku sano mielipidettään näiden kahden mallin välillä ? Pyöritin ja vahvistin tulee/on olemaan electrocompaniet. Tila on suht suuri avonainen (kolmessa tasossa) oleva ok talon olohuone.
tallennettu

-Electrocompaniet -  Amphion - Audioquest -
ssr
Hifiharrastaja
**

« Vastaus #1 : 08.02.2010, 23:35 »

Itsekin tykkään Xenoneista, mutta Argon 3L oli pettymys. Disua oli kesytetty niin, että saundi olisi suorastaan tumma. Sinänsä hyvin miellyttävä ja rauhallinen, toimi miesäänillä - kuten Ismo Alangolla. Ei antanut samanlaista tarkkuuden vaikutelmaa kuin Xenon. Minusta esitys vain oli hieman tylsän kuuloinen.

Kirjoitin omista fiiliksistäni pidemmälti aikaisemmin:

http://www.hifiharrastajat.org/forum/index.php?topic=1014887.msg1239636#msg1239636

-Samppa
tallennettu

Aikainen lintu saa maksatulehduksen.
Atheris
Hifiharrastaja
**

« Vastaus #2 : 10.02.2010, 19:52 »

Tuntuu olevan vähänlaisesti kokemuksia ko. kaiuttimista ?
tallennettu

-Electrocompaniet -  Amphion - Audioquest -
jjahifi
Moderaattori

« Vastaus #3 : 10.02.2010, 22:24 »

Luulen, että yllättävän monella on kokemusta Xenoneista. Minullakin on. Mutta tuo Argon 3 L on minulle lähes tuntematon suuruus.

Kajareiden osalta omat korvat ovat se ainoa mittari johon kannattaa luottaa. Jos kuulostaa hyvältä, niin sitten on itselle sopiva. Mutta tuossakin hintaluokassa kannattaa kuunnella melkoinen määrä kajareita, sillä oman jutun löytäminen ei välttämättä ole ihan helppoa...

t. jjahifi
tallennettu

Varoitus! Mahdollista puukorvasisältöä.
Collusion
Rekisteröitynyt käyttäjä
*

« Vastaus #4 : 12.02.2010, 21:43 »

Noita jalustamallisia Argon kolmosia on tullut kuulosteltua pariinkiin otteeseen. Minusta ne ovat erittäin tasapainoiset kaiuttimet, eikä samaanlaista keskialueen sumppuuntumista esiinny kuin vanhemmilla Xenoneilla. Mutta kannattaa tosiaan kuunnella itse  Cool
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.168 sekunnissa. 20 kyselyä tietokannasta.